Chat cni ramai2 taw.. Jgn gaduh dn cakap benda x elok

Monday, December 13, 2010

Idola Kecil 3 Minggu 3 dan 4

Keputusan Idola Kecil 3 Minggu Keempat(Ke-4) malam ini adalah diluar jangkaan peminat Idola Kecil 3. Percaya atau tidak, Deera Idola Kecil 3 tersingkir awal.

Secara keseluruhannya setiap peserta Idola Kecil 3 memang memberikan persembahan yang sangat mantap sekali! Memang dapat dilihat perbezaannya dengan konsert minggu ketiga idola kecil 3 yang lepas dimana peserta masih kelihatan gugup tetapi kali ini tidak lagi.

Tema minggu 4 idola kecil 3 kali ini ialah Rock dan Indie! Semua pesert memberikan persembahan terbaik mereka dan sudah pasti juri professional idola kecil 3 malam ini sukar membuat keputusan. Walaubagaimanapun sudah tertulis bahawa pemegang mikrofon biru iaitu Deera telah tersingkir.
Akhir kata, konsert minggu 4 idola kecil malam ini memang best sekali dan tahniah kepada adik Balqis dan Puteri kerana persembahan yang sangat best! Namun Hadi nampaknya sedikit goyah dalam konsert minggu 4 ini.  Harap akan ada penambahbaikkan dalam konsert minggu 5 idola kecil 3 nanti.


Lebih Lanjut di: http://www.ar-rifke.com/2010/12/keputusan-idola-kecil-3-minggu-ketigake-3-deera-tersingkir-konsert-minggu-4.html#ixzz17zK1c0aa

No comments:

Post a Comment